Subject: Haljala Männikvälja ligipääs-mahakeeramine.
From: "Margus Punane" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 12:04:07 +0300

Tere.

Tegelen Haljala vallas Vanamõisa külas Männikvälja kinnistu 19002:001:0900
müügiga, mille ligipääs täna kulgeb üle kahe eraomandis ja ühe RMK omandis
oleva kinnistu, kus servituudid puuduvad ja müügitegevus ning elukorraldus
raskendatud.
Sama kinnistu edela osas paiknev põllumaa puutub kokku maanteega 17171.
Küsin asjahuviliste ja omanike palvel, kas ja millistel tingimustel on
võimalik maha keeramine antud teelt Männikvälja kinnistule? Arvestades, et
asjahuvilised on valmis eluhoonete juurde tee ehitama sealt kaudu üle
Männikvälja kinnistu põllumaa osa?
Info manuses.

Tänumeelselt

  <https://uusmaa.ee/images/brokers/266-1728459691-orig.jpg>

Margus Punane

Kutseline maakler, tase 6 | UUS MAA Rakvere | Juhatuse liige

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 504 9998

Facebook <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo>  / Instagram
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate>  / Linkedin
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa>  / TikTok
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate>  / Youtube
<https://www.youtube.com/@uusmaa20>

Liitu Uus Maa uudiskirjaga! <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/>

  <http://www.uusmaa.ee/emailsig/gfx/Rakvere.png>
<http://www.maakleritekoda.ee/>